Past - Present - Future



Συνηθισμένη Κυριακή Ιουνίου δεν την λες, καθώς βρέχει ασταμάτητα δύο μέρες.
Όμως καμία μπόρα δεν θα σταθεί εμπόδιο ώστε να σας παρουσιάσω το σημερινό μου πόστ.
Στην μέχρι τώρα ζωή μου πίστευα ότι το "παρελθόν" είναι μια αποθήκη με πολλές πολλές ξεχασμένες στιγμές ( καλές και κακές ) , για τις οποίες θα μείνουν εκεί κρυμμένες μέχρι το τέλος.
Μία ξεχασμένη ανάμνηση , σβησμένη από το χάρτη του μυαλού , εμφανίστηκε στο παρόν μου με καμία υπόσχεση για το μέλλον μου.
Δίχως να μου χτυπήσει την πόρτα , δίχως προειδοποίηση παρά μόνο υπενθυμίζοντας μου πως η ζωή είναι γεμάτο εκπλήξεις.
Ας το πάρουμε όμως από την αρχή.....
Κάπου στα μέσα των 17 μου χρόνων και έχοντας  το πρώτο μου φλέρτ τελειώνει άδοξα λόγων πολλών πολλών συντελεστών. (σχολείο , μαθήματα , περίγυρος και λοιποί )
Έτσι για την ιστορία , το φλέρτ  τότε ήταν το τρίγωνο  σινεμά - βόλτες - πρώτα φιλιά.
Τίποτα πονηρό παρά μόνο όμορφες στιγμές με γνώμονα να ξεφύγουμε από την πίεση των μαθημάτων και της καθημερινότητας.
Δεν είχε διάρκεια ,ούτε υποσχέσεις αιώνιας αγάπης και πίστης καθώς και οι δύο τότε είχαμε στόχους και όνειρα για το μέλλον.
Έπειτα ,άλλαξαν οι καταστάσεις , καινούργια πράγματα , καινούργιες γνωριμίες , παρέες , περιβάλλον.  Χαθήκαμε!
Κάπου εδώ ερχόμαστε στο σήμερα....10 χρόνια μετά.
Μία ειδοποίηση στο κινητό μου από αίτημα ενός (άντρα πλέον) σε προφίλ μου κοινωνικής δικτύωσης.
Δεν πρόλαβαν να περάσουν δευτερόλεπτα μέχρι να το συνειδητοποιήσω και αμέσως έρχεται το πρώτο μήνυμα προσέγγισης.
Οι κλασικές ερωτήσεις ύστερα από το μεγάλο διάστημα απόστασης και η πρώτη πρόταση εξόδου.
Δεν άργησα να δεχτώ καθώς ήμουν πολύ περίεργη γι αυτό που πρόκειται να συναντήσω.
Ένα ραντεβού στα τυφλά με κομμάτι από το παρελθόν μου , χωρίς όμως να μπω σε διαδικασία σύγκρισης. ( αν και αναπόφευκτο )
Το ραντεβού όμως ,κατέληξε σε μία νέα γνωριμία με ένα τελείως διαφορετικό άνθρωπο . Ξανά από την αρχή , σαν μην είχαμε γνωριστεί ποτέ.
Μοιραία στο μυαλό μου προσπάθησα να βρω η να περιμένω να δω κοινά σημεία.
Πιο ώριμοι , πιο κατασταλαγμένοι , πιο έτοιμοι , πιο προετοιμασμένοι δίχως να περιμένουμε κάτι.
Το αφήνουμε απλά να συμβεί , το ζούμε και δεν κάνουμε σχέδια.
Φυσικά δεν ξέρω τι θα γίνει και αν θα γίνει , σίγουρα όμως δεν θα μείνω θεατής και θα ζήσω τη στιγμή.
Η ζωή είναι τόσο μικρή και απρόβλεπτη και πιστεύω ακράδαντα ότι όλα εμφανίζονται για κάποιο λόγο την συγκεκριμένη στιγμή. Μην το σκέφτεσαι λοιπόν ..ΖΗΣΕ!

-- > Περιμένω τα δικά σας αγαπημένα και μοναδικά σχόλια.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

The First Touch....!!!!!!